تجربه من از لیزر موهای زائد

سوالاتدسته بندی: Questionsتجربه من از لیزر موهای زائد
admin عضو سایت asked 3 ماه ago
خانما شدیدا بهتون توصیه میکنم که برای موهای زائدتون لیزر رو انجام بدین 
من همیشه خودم دست و پام رو اپیلاسیون میکردم 
و بیکینی و زیر بغل رو برای اپیلاسیون مسلط نبودم 
و شیو میکردم 
یه پیشنهاد دوستم رفتم لیزر 
دیروز جلسه دوم از 6 جلسه درمانی لیزر بود 
از اولین باری که انجام دادم تا دیروز که دومی بود خییییلی کم و ناااازک ناااازک دراومد 

5 Answers

Best Answer

admin عضو سایت answered 3 ماه ago
مسئول لیزر گفت این دفعه که لیزر کردی تا نوبت بعدیت باز هم کمتر میشه یعنی همون نازک ها و کم هم در نمیاد 
 
ساق پام پر از موهای زیر پوستی بود که بر اثر اپیلاسیون بوجود اومده بود 
پاهام رو هم لیزر کردم صاف صاف صاف شد 
حتی یه ذره هم درنیومده 

admin عضو سایت answered 3 ماه ago
من با اپیلاسیونم همینجوری درمیان

admin عضو سایت answered 3 ماه ago
با كدوم دستگاه؟

admin عضو سایت answered 3 ماه ago
خوبه من 8 جلسه رفتم ولی بعد 8 جلسه بکینی و زیر بغلم دوباره درومد بعد سه ماه البته پول ندارم برم شا رژ دیگه بیخیالش شدم ولی پاهام خیلی کم شده در حد چند تا دونه در میاد

admin عضو سایت answered 3 ماه ago
سلام
منم یه جلسه یکماه پیش رفتم
ولی خیلی از جاهام مثل قبل دراومد
دستگاهشونم الکساندرایت هست
سری دستگاه رو به پوست شما میچسبوندن؟

× مشاوره رایگان واتساپ